Reklamacije

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:


1) DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.

To znači sledeće:

a) isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U koliko kurir ne sačeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužniste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.


b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.

2) Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.

U ovom slučaju, robu odnosite u maloprodaju gde ste uređaj kupili i gde ga možete reklamirati. Ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirate nas na kontakt telefone koji se nalaze na našoj stranici kako bi se dogovorili o preuzimanju neispravanog uređaja i dostavili ga našoj službi reklamacija.

3) Reklamacija na oštećenu pošiljku

Ukoliko Vam uređaj koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uređaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.

3) Vraćanje robe

Imate rok od 14 dana, od dana prijema, da vratite robu prodavcu, ukoliko iz nekih razloga niste zadovoljni. Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima uz FISKALNI RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA. Mi ćemo robu prihvatiti i izvršiti povraćaj novca, ako u tom periodu niste oštetili ili na bilo koji drugi način umanjili vrednost uređaja. Potrebno je da nas o tome obavestite (nis.proelectronic@gmail.com) i popunite obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na ovom sajtu. Povraćaj robe i novca ide o trošku kupca.

Reklamacioni list možete preuzeti klikom na sledeći link Reklamacioni list